DVEŘNÍ TELEFONY

Komunikace s návštěvami u vchodu pomocí dveřních interkomů je důležitá z hlediska bezpečnosti. Komfortu obsluhy vchodu a také je vizitkou společnosti. Dveřní komunikátory, dveřní interkomy nebo dveřní telefony musí splňovat řadu náročných požadavků. Spolehlivost s odolností povětrnostním podmínkám, dlouhou životnost a někdy odolnost vandalům. Pokud je vchod orientován do frekventované a hlučné ulice, pak jsou kladeny také vyšší nároky na kvalitu reprodukce.

Pro všechny situace máme řešení, od základních dveřních interkomů do chráněných vchodů až po komunikátory v antivadal provedení s vysokou mechanickou odolností. Dveřní interkomy s výkonným audio výstupem a filtrováním okolního hluku, které jsou určeny i do velmi hlučného prostředí.

Z hlediska způsobu připojení k vašemu telefonnímu systému lze rozdělit dveřní komunikátory na základní kategorie:

  • systémové dveřní telefony – jsou připojeny na speciální port dveřního telefonu v ústředně. Funkce tlačítka je specifikována v konfiguraci ústředny, volání na konkrétní vnitřní telefony nebo skupiny telefonů. Během hovoru s návštěvou má interní účastník možnost zadáním kódu na telefonu sepnout relé zámku, motoru brány nebo jiných zařízení.
  • univerzální dveřní komunikátory – využívají k provozu FXS port telefonní ústředny (běžnou analogovou telefonní linku)  a fungují obdobně jako běžný telefon. Po stisku tlačítka volají telefonní číslo, které je tlačítku v konfiguraci přiřazeno. Během hovoru s návštěvou má interní účastník možnost zadáním kódu na telefonu sepnout relé zámku, motoru brány nebo jiných zařízení.
  • IP dveřní telefony s protokolem SIP – jsou připojeny do LAN sítě. Fungují obdobně jako běžný SIP hlasový terminál. Po stisku tlačítka volají telefonní číslo, které je tlačítku v konfiguraci IP komunikátoru přiřazeno. Během hovoru s návštěvou má interní účastník možnost zadáním kódu na telefonu sepnout relé zámku, motoru brány nebo jiných zařízení.